Potřebujete něco vědět hned?
1. Jaký je postup při rezervaci bytu? >
Arrow

Po výběru bytu z naší nabídky kontaktujte našeho specialistu, který vám poskytne veškeré informace a zajistí rezervaci. Rezervace je potvrzena podpisem rezervační smlouvy a uhrazením rezervačního poplatku.

2. Mohu si upravit dispozice nebo vybavení bytu? >
Arrow

Ano, nabízíme možnost přizpůsobení interiéru dle vašich požadavků. Můžete si vybrat z široké nabídky materiálů, barev a doplňků. Některé úpravy dispozic jsou rovněž možné v rámci stanovených technických možností.

3. Jak dlouho trvá dokončení bytu a kdy se mohu nastěhovat? >
Arrow

Doba dokončení bytu se liší podle aktuální fáze projektu. Přesný termín kolaudace a předání bytu vám sdělíme při rezervaci. Obvykle je možné se nastěhovat krátce po kolaudaci.

4. Jaké náklady mě čekají po nastěhování? >
Arrow

Naše byty jsou navrženy s důrazem na nízké provozní náklady díky moderním technologiím a energeticky úsporným řešením. Odhad měsíčních nákladů vám rádi poskytneme při konzultaci.

5. Co se stane, pokud budu chtít rezervaci zrušit? >
Arrow

Podmínky zrušení rezervace jsou uvedeny v rezervační smlouvě. V některých případech může být rezervační poplatek částečně či zcela nevratný. Doporučujeme proto pečlivě zvážit všechny kroky při výběru bytu.